Show simple item record

dc.contributorTesař, Antonín
dc.contributor.authorOldenburg, Aaron
dc.date.accessioned2017-04-10T21:24:02Z
dc.date.available2017-04-10T21:24:02Z
dc.date.issued2013
dc.descriptionCzech translation of an excerpt from Aaron Oldenburg's article Sonic Mechanics: Audio as Gameplay.en_US
dc.description.abstractV současné rodině herních mechanismů se vedle tradičních videoher stále výrazněji prosazuje okrajová oblast audioher, tedy systémů, jejichž výhradním či dominantním elementem je zvuk. Patří sem hudební hry pracující s existující hudbou, hry, které samy zvukové kompozice vytvářejí, hry pro nevidomé nebo herní experimenty, jež zkoumají obecné otázky týkající se zvuku.en_US
dc.genreonline magazineen_US
dc.identifierdoi:10.13016/M2RC21
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11603/3873
dc.language.isootheren_US
dc.publisherA2en_US
dc.relation.isAvailableAtUniversity of Baltimore
dc.subjectvideogames, sound art, Czecken_US
dc.titleNeviditelné krajinářstvíen_US
dc.title.alternativeInvisible Landscapingen_US
dc.typeTexten_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record